19.03.2024
mossogrygge
ArrowDown_Orange
gb_logo%20(1)
Banen og driving rangen er stengt for sesongen.
Vi ønsker velkommen tilbake i 2024. Simulatoren er åpen. Booking skjer i Matchi.

Om Evje Golfpark

Golfbanen ligger nydelig til ved Evjesund i Oslofjorden, snaut ti minutters kjøring fra Moss sentrum, mellom Moss og Larkollen.
Fra første dag har Evje Golfpark hatt en ambisjon om å være blant landets beste golfbaner, og allerede etter få måneders drift hadde banen besøk fra Peugeotguiden som ga Evje Golfpark 17 poeng av 20 mulige, noe som for alvor plasserte denne fine golfbanen på golfkartet, ikke bare i Norge, men i Europa.
Skog- og parkbane med kjent signaturEvje Golfpark er tegnet av Jeremy Turner, som regnes som en av Skandinavias fremste golfbanearkitekter. Han har også har tegnet golfbaner som Hauger, Kongsberg og Nøtterøy.

Den flotte 18-hullsbanen
består av to nihulls sløyfer der de første ni slynger seg gjennom et åpent landskap med brede fairwayer og store greener, mens de siste ni, som tar deg helt ned til Evjesund og Oslofjorden, er mer kupert, omkranset av skog og med mer vann.

I tillegg til 18 flotte golfhull består baneanlegget av romslige og velstelte treningsområder for pitching, chipping og putting
  • stor drivingrange med både matte- og gressutslag, noen under tak
  • hyggelig klubbhus med velutstyrt proshop, kontorer, garderober og bar/restaurant
  • restaurant med alle rettigheter og plass til 60-70 personer innendørs
  • stor, delvis overbygget uteterrasse med utsikt til hull 18 og Evjesund
  • stor parkeringsplass

Golf for alle
Evje Golfpark er tilrettelagt for spillere på alle nivåer med syv definerte tee-steder; 64 , 61, 57, 53, 49, 44 og 39, slik at alle skal føle seg hjemme hos oss – uansett om du jakter på en mesterskapstittel eller vil senke skuldrene med gode venner.

Det er kort vei fra parkeringsplassen til klubbhuset, treningsområdene, proshoppen og 1. tee. Alt ligger i umiddelbar nærhet til hverandre, og det går fint an å ta en rask pause  etter ni hull,  på vei til 10. utslag.

Banen er ikke spesielt tilrettelagt for bruk av golfbiler, men golfbiler kan leies i proshoppen når baneforholdene tillater det – så lenge du viser hensyn og ikke setter unødvendige spor.

Hund er også tillatt på Evje Golfpark, men vi ber om at den holdes i bånd.

Partnere
Vedtekter