tirsdag
mossogrygge
ArrowDown_Orange
gb_logo%20(1)
Banen og driving rangen er stengt for sesongen.
Vi ønsker velkommen tilbake i 2024. Simulatoren er åpen. Booking skjer i Matchi.

Partnere

Evje Golfpark er en av Norges flotteste golfanlegg og derfor også en storslagen arena for profilering av ditt firma og firmaets produkter og tjenester. Velstelte fairwayer, kortklipte greener og et innbydende klubbhus danner også en perfekt ramme rundt gode samtaler med gamle og nye kunder, kolleger og andre forbindelser. Bare spør en av våre sponsorer. Eller enda bedre: ta kontakt for å sjekke hvilke muligheter vi kan tilby deg og din virksomhet!
Et reklameskilt på golfbanen assosierer produktet eller tjenesten med flotte naturopplevelser og utøvelse av konkurranse og spenning i sunne og friske omgivelser.  Evje Golfpark har attraktive tilbud til alt fra enkeltforetak til store konsern.

Leie av golfanlegget for firmagolf
Inviter dine forretningsforbindelser til en hyggelig golfdag.  Vi står for alt det praktiske i forbindelse med arrangementet.  Vi besørger alt fra utskrivning av startlister, scorekort og resultatlister.  Vår utmerket golfkro serverer deltagerne mat og drikke før, under og etter konkurransen.
Om Evje Golfpark
Vedtekter